Vytvořte novou schůzku pomocí tlačítka Nové položky a následně Schůzka,
nebo z Kalendáře kliknutím na Nová schůzka.
Do pole Komu zadejte adresy lidí, kterým má být odeslána pozvánka na schůzku. Adresy buďto napište, nebo vyberte z adresáře kliknutím na tlačítko Komu. Při použití tlačítka lze také určit, pro koho je schůzka povinná a pro koho nepovinná.
Vyplňte Předmět, Čas zahájení a Čas ukončení. Velké pole níže lze využít na agendu, poznámky, případně podklady ke schůzce.
Následně klikněte na tlačítko Místnosti.
Do pole vlevo nahoře napište „za“ (jako zasedačka) a klikněte vedle na Přejít.
Vyberte si ze seznamu místností (vybírejte i podle kapacity).
Klikněte vlevo dole na tlačítko Místnosti a následně na OK.
Rezervaci místnosti dokončíte tlačítkem Poslat.
Další tipy
Může nastat situace, že bude Vámi vybraná místnost v danou dobu obsazená. V takovém případě můžete vybrat více místností
a vpravo se zobrazí pouze ty, které jsou v danou dobu volné.
Tady si potom kliknutím vyberete jednu konkrétní. Není-li dostupná žádná, upravte čas konání schůzky.
Šikovným nástrojem je Pomocník pro plánování.
Pomocí tlačítek Přidat účastníky… a Přidat místnosti v levém dolním rohu
přidejte kolegy a místnosti, které chcete vidět v levém sloupci. Zobrazí se všechny kalendáře a máte přehled o tom, kdo (člověk i místnost) má v daný termín čas a kdo už „tam něco má“.
Pravidelně se opakující schůzky není nutno nastavovat individuálně, ale lze využit funkci Opakování.
Výběr možností opakování je široký.
You must be logged in to post a comment.