Obsah
Zapnutí automatické odpovědi
V aplikaci Outlook klikněte v levém horním rohu na Soubor.
Automatické odpovědi
Vyberte Odesílat automatické odpovědi. Pokud zvolíte a vyplníte Odesílat pouze během tohoto časového intervalu, budou se automatické odpovědi odesílat pouze v této době. Nezvolíte-li časový interval, začnou se automatické odpovědi odesílat okamžitě a budou se odesílat, dokud je sami nezrušíte.
Na záložce Uvnitř organizace nastavte text, který se po dobu vaší nepřítomnosti bude odesílat kolegům.
Na záložce Mimo organizaci zapněte Automaticky odpovídat osobám mimo organizaci a Všem mimo organizaci. Vyplňte text, který se bude odesílat klientům a potvrďte tlačítkem OK.
Hotovo
Vypnutí automatické odpovědi
Klikněte na Soubor.
Automatické odpovědi
Zvolte Neodesílat automatické odpovědi a potvrďte tlačítkem OK.
You must be logged in to post a comment.