Vložení obrázku do podpisu v Outlooku na macOS

Obrázek lze do podpisu vložit dvěma způsoby. Buďto je obrázek přímo součástí odesílaného mailu, nebo se stahuje z webových stránek. První způsob je výrazně snazší na nastavení, ale v případě velkého obrázku zbytečně zvyšuje velikost e-mailové zprávy. Druhý způsob je datově úspornější, ale jeho nastavení je složitější. Vložení obrázku přímo do těla mailu V menu […]

Číst dál…

Jak změnit heslo v Office 365

Pro změnu hesla se na adrese office.com přihlaste svým e-mailem a stávajícím heslem. Pokud jste dříve zvolili „Zůstat přihlášen“, prohlížeč vás přihlásí automaticky. V pravém horním rohu prohlížeče klikněte na ikonu ozubeného kola (1). Otevře se panel Nastavení, kde pokračujte kliknutím na Změnit heslo. Do pole Původní heslo zadejte stávající heslo, do dalších dvou polí […]

Číst dál…

Dvoufaktorové ověření pomocí mobilní aplikace (nebo hodinek)

Nastavení dvoufaktorového ověření pomocí mobilní aplikace je oproti ověřování formou SMS o něco složitější. Při běžném používání v praxi je však výrazně pohodlnější (stačí kliknout). Vlastníte-li chytré hodinky Apple Watch, pak je přihlašování stejně snadné, jako placení v obchodě. Nejdříve si do mobilního telefonu nainstalujte aplikaci Microsoft Authenticator. Tu získáte v obchodě s aplikacemi (App […]

Číst dál…

Dvoufaktorové ověřování pomocí SMS

Poté, co vám administrátor nastaví dvoufaktorové přihlašování (MFA) do Office 365, je nutno při prvním přihlášení nastavit číslo mobilního telefonu, na který vám budou chodit ověřovací SMS. Na webu office.com klikněte na Přihlásit se. Pokud vás prohlížeč přihlásí automaticky, následující kroky přeskočte. Zadejte svoji e-mailovou adresu a pokračujte kliknutím na Další. Napište své e-mailové heslo […]

Číst dál…

Pozvánky na schůzky se nezobrazují v Outlooku

Pokud se vám schůzky přidávají rovnou do kalendáře a nevidíte je v Doručené poště, jděte v Outlooku do menu Zobrazení >> Aktuální zobrazení >> Nastavení zobrazení… V následujícím okně klikněte vlevo dole na Obnovit aktuální zobrazení a potvrďte OK.

Číst dál…

Online schůzky s Microsoft Teams

Naplánování schůzky Online schůzku plánujeme v kalendáři v Outlooku, podobně jako klasickou schůzku. Jen místo ikony Nová schůzka použijeme ikonu Nová schůzka Teams. Vyplníme název, účastníky a kdy se má schůzka konat. Tlačítkem Poslat odešleme. Připojení ke schůzce Ke schůzce se připojíme kliknutím na Připojit se online v okně s připomínkami. Nebo kliknutím na Připojit […]

Číst dál…

Synchronizace složek z SharePointu

Pokud s vámi někdo sdílí složku na SharePointu, přijde vám o tom informační mail, ve kterém stačí kliknout na tlačítko Otevřít. Následně se může zobrazit okno s ověřením. Jakmile se dostanete na SharePoint, potřebujete najít tlačítko Synchronizovat. V závislosti na velikosti okna vašeho prohlížeče bude buďto přímo viditelné na liště v záhlaví, nebo budete muset […]

Číst dál…

Jak ve Windows sdílet složky synchronizované z SharePointu

Hlavní složka SharePointu se zobrazuje v Průzkumníkovi Windows v levém sloupci. Najdeme složku, kterou chceme sdílet a klikneme na ni pravým tlačítkem. Z kontextové nabídky zvolíme Sdílet. Změníme oblast lidí, kterým má odkaz fungovat. Zvolíme položku Konkrétní lidé. Konkrétní osoby vybereme tak, že začneme psát jejich jméno. Systém je vyhledá ve firemním adresáři. Kliknutím konkrétní […]

Číst dál…

Sdílené pracovní stoly

Vytvořte novou schůzku pomocí tlačítka Nové položky a následně Schůzka, nebo z Kalendáře kliknutím na Nová schůzka. Pole Předmět je v tomto případě irelevantní, nicméně je vhodné do něj nějakou zkratku vyplnit. V poli Čas zahájení vyberte den rezervace. Stůl se většinou rezervuje na celý den. Zakliknutím pole Celý den lze rezervaci usnadnit (není třeba vybírat konkrétní čas zahájení a […]

Číst dál…

Rezervace zasedacích místností v Outlooku

Vytvořte novou schůzku pomocí tlačítka Nové položky a následně Schůzka, nebo z Kalendáře kliknutím na Nová schůzka. Do pole Komu zadejte adresy lidí, kterým má být odeslána pozvánka na schůzku. Adresy buďto napište, nebo vyberte z adresáře kliknutím na tlačítko Komu. Při použití tlačítka lze také určit, pro koho je schůzka povinná a pro koho nepovinná. […]

Číst dál…