Pro nastavení tzv „Out of Office“ se přihlaste na webový portál outlook.office.com svou pracovní e-mailovou adresou a heslem.
V pravém horním rohu klikněte na ikonu ozubeného kola a vyberte položku Automatické odpovědi.
Nevidíte-li položku Automatické odpovědi, pravděpodobně jste se nepřihlásili na adrese outlook.office.com, ale na portal.office.com. V takovém případně musíte ještě kliknout v levém horním rohu na modrý čtvereček a spustit webovou Poštu.
Zaklikněte Posílat automatické odpovědi, napište text zprávy pro kolegy, nastavte odesílání klientům, upravte text pro klienty a celé nastavení potvrďte nahoře kliknutím na OK.
Zrušení automatické odpovědi
Postup pro zrušení zasílání „Out of Office“ je obdobný, pouze v posledním kroku zakliknete Neposílat automatické odpovědi.
Tip: Pokud při nastavování automatické odpovědi nastavíte časové období, během kterého se má odpověď posílat, nebudete muset automatické odpovědi rušit ručně, ale po uplynutí nastaveného časového období se vypnou automaticky.
You must be logged in to post a comment.