Pro nastavení tzv „Out of Office“ se přihlaste na webový portál outlook.office.com svou pracovní e-mailovou adresou a heslem.

Office 365 - přihlášení

 

V pravém horním rohu klikněte na ikonu ozubeného kola a vyberte položku Automatické odpovědi.

Nevidíte-li položku Automatické odpovědi, pravděpodobně jste se nepřihlásili na adrese outlook.office.com, ale na portal.office.com. V takovém případně musíte ještě kliknout v levém horním rohu na modrý čtvereček a spustit webovou Poštu.

Office 365 - Automatické odpovědi

 

Zaklikněte Posílat automatické odpovědi, napište text zprávy pro kolegy, nastavte odesílání klientům, upravte text pro klienty a celé nastavení potvrďte nahoře kliknutím na OK.

Office365 - text OOO

 

Zrušení automatické odpovědi

Postup pro zrušení zasílání „Out of Office“ je obdobný, pouze v posledním kroku zakliknete Neposílat automatické odpovědi.

Tip: Pokud při nastavování automatické odpovědi nastavíte časové období, během kterého se má odpověď posílat, nebudete muset automatické odpovědi rušit ručně, ale po uplynutí nastaveného časového období se vypnou automaticky.

Office365 - časové období

Jak vám tento příspěvek pomohl?