Jak může administrátor přidávat profilové fotky uživatelům Office 365

Přihlásit se na portal.office.com a spustit Správce. Dále lze postupovat buďto přes správu Exchange nebo správu SharePoint. Varianta Exchange Vlevo dole v menu v sekci SPRÁVCE vybrat Exchange. V pravém horním rohu kliknout na fotku, případně ikonu a v menu vybrat Jiný uživatel… V následujícím okně vybrat uživatele, kterému chceme fotku změnit. Na kartě uživatele dole vybrat […]

Číst dál…

Outlook 2013 – přenos lokálního kalendáře na server

Přenos je rozdělen na dvě fáze – uložení lokálního kalendáře (export) a jeho nahrání na server (import). Export Vyberte kalendář, který chcete přenášet – Kalendář (jenom tento počítač). Klikněte do jeho záhlaví tak, aby se text Kalendář (jenom tento počítač) zobrazil i v horní liště aplikace Outlook. Potom klikněte na Soubor. Uložit kalednář Typ souboru vyberte Formát […]

Číst dál…

Outlook 2013 – přenos lokálních kontaktů z počítače na server

Dole v Outlooku zvolte Lidé (1) a vyberte složku (2) s Kontakty (jenom tento počítač). Označte kontakty (3), které chcete přenést na server. Pokud chcete přenést všechny, můžete je označit klávesovou zkratkou CTRL+A. Výběr uchopte myší a přeneste do složky Kontakty na serveru. Za několik sekund se kontakty začnou zobrazovat i ve webovém Outlooku a máte-li nastavenou […]

Číst dál…

Outlook 2010 – přenos lokálního kalendáře na server

Přenos je rozdělen na dvě fáze – uložení lokálního kalendáře (export) a jeho nahrání na server (import). Export Vyberte kalendář, který chcete přenášet – Kalendář – Datový soubor aplikace Outlook. Klikněte do jeho záhlaví tak, aby se text Kalendář – Datový soubor aplikace Outlook zobrazil i v horní liště aplikace Outlook. Klikněte na Soubor a následně […]

Číst dál…

Outlook 2010 – přenos lokálních kontaktů z počítače na server

V Outlooku zvolte Kontakty (1) a vyberte složku s Kontakty (2) v Datovém souboru aplikace Outlook. Označte kontakty (3), které chcete přenést na server. Pokud chcete přenést všechny, můžete je označit klávesovou zkratkou CTRL+A. Výběr uchopte myší a přeneste do složky Kontakty na serveru. Za několik sekund se kontakty začnou zobrazovat i ve webovém Outlooku a […]

Číst dál…

Nastavení automatické odpovědi v nepřítomnosti na iPhone

Klikněte na ikonu Nastavení. Sjeďte dolů na položku Pošta, kontakty, kalendáře. Vyberte účet, u kterého chcete nastavit automatickou odpověď v nepřítomnosti. Sjeďte dolů a vyberte Automatická odpověď. Zapněte Automatická odpověď, vyplňte text Zprávy o nepřítomnosti (ta se odesílá interně kolegům ze stejné domény), zapněte Externí zprávu o nepřítomnosti, Odpovědět na e-mail nastavte na Všichni, doplňte […]

Číst dál…

Nastavení výchozího účtu v Outlooku

V Outlooku klikněte v levém horním rohu na Soubor. Rozklikněte Nastavení účtu a dále opět Nastavení účtu… Označte účet, který má být jako výchozí, klikněte na Nastavit jako výchozí a následně Zavřít.  

Číst dál…

Nastavení podpisu ve webovém Outlooku

Na stránce outlook.office.com klikněte na ikonu ozubeného kola a vyberte Možnosti. V levém sloupci na jděte Podpis e-mailu. Je v sekci Pošta -> Rozložení. Zatrhněte Automaticky vkládat podpis…, vytvořte nebo vložte podpis do hlavního okna a potvrďte Uložit.

Číst dál…

Oprava našeptávače adres po přidání nového účtu v Outlooku

Po přidání nového účtu přestane Outlook při odesílání mailu nabízet dříve použité adresy. Opravit to lze přejmenováním souboru, ve kterém jsou adresy uloženy. Otevřete nabídku Start v levé dolním rohu obrazovky. Do vyhledávacího pole vložte následující text a potvrďte ENTERem. %LocalAppData%\Microsoft\Outlook\RoamCache Soubory s adresami začínají Stream_Autocomplete_. Soubor s větší velikosti obsahuje původní adresy, ale Outlook si […]

Číst dál…

Přiřazení výchozích podpisů k účtu v Outlooku

Otevřete Nový e-mail, klikněte na šipku pod ikonou Podpis a následně na Podpisy… Vyberte pro který e-mailový účet chcete podpisy přiřadit. Kliknutím na šipky vyberte, který podpis má být použit pro Nové zprávy a pro Odpovědi a předané zprávy. Nastavení uložíte kliknutím na tlačítko OK. Zavřete okno nového e-mailu. Při dalším otevření okna Nový e-mail […]

Číst dál…